sobota, 23 stycznia 2010

Sucharek w domu!

Sahara pojechała dziś do swojego wyczekanego domu :)

Te 7 miesięcy były wyjątkowym czasem dla nas, bo Sahara to wyjątkowy kot, wyjątkowy charakter.
Domek też jest wyjątkowy, więc myślę, że do siebie świetnie pasują. Jestem zadowolona z tej adopcji bardzo. Nie uroniłam ani jednej łzy, tak byłam przekonana, że wszystko pójdzie dobrze :).

Teraz trzymam kciuki za powodzenie Sucharka w nowym domu. Mam nadzieję, że szybko się zaaklimatyzuje, a jej Ludzie szybko ją zrozumieją. Życzę im wiele radości z poznawania się i wiele, wiele wspaniałych lat spędzonych razem :)

5 komentarzy:

ewung pisze...

Wszystkiego dobrego Sucharku w nowym domku!!!

Abigail pisze...

Bardzo fajnie, że Saharka ma już swój własny domek :). Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości :).

zgnoczek pisze...

najlepszego, sucharku! cobyś brykała równie beztrosko jak twoje siostry!

Anonimowy pisze...

Powodzenia mojemu prawie kotkowi! :)

Anonimowy pisze...

Sucharkowi gratulujemy fajnego domu :]


xww